Polityka prywatności Pelican Casino

Pelican  Casino, które składa się ze wszystkich podmiotów wymienionych poniżej pod nazwą „Grupa”, w tym jej podmiotów stowarzyszonych (zwanych łącznie „Spółką”), oferuje usługi hazardowe online (zwane łącznie „Usługami”): Własne marki wewnętrzne (każda „Marka wewnętrzna”; razem ze Spółką: „Grupa”, „my”, „nasz” lub „nas”), oraz
Marki stron trzecich i ich odpowiednie podmioty stowarzyszone (każda z nich to „Pelican Casino”).

Grupa jest żywotnie zainteresowana ochroną prywatności swoich użytkowników („Użytkownicy”, „Ty” lub „Twój”). W związku z tym wdrożyliśmy niniejszą Politykę prywatności, która określa nasze praktyki w zakresie ochrony danych, w tym sposób gromadzenia, wykorzystywania, ujawniania i ochrony Danych osobowych użytkownika, a także prawa użytkownika w odniesieniu do jego Danych osobowych.

Zachęcamy do uważnego zapoznania się z Polityką Prywatności i korzystania z niej w celu podejmowania świadomych decyzji. Odwiedzając strony internetowe Grupy, aplikacje mobilne lub inne zasoby online, lub tworząc konto w naszych Usługach, użytkownik wyraża zgodę na Politykę Prywatności.
JAKIEGO RODZAJU INFORMACJE GROMADZIMY?
Gromadzimy dwa rodzaje informacji od naszych użytkowników:

Dane osobowe.
Pierwszy rodzaj informacji to te, które identyfikują lub mogłyby zidentyfikować osobę fizyczną („Dane osobowe”). Gromadzone przez nas dane osobowe mogą obejmować następujące elementy:

Informacje rejestracyjne: Gdy użytkownik otworzy konto i zarejestruje się w celu korzystania z Usług, zostanie poproszony o podanie nam pewnych informacji o sobie, takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, płeć, dane dotyczące urodzenia, adres fizyczny, numer identyfikacyjny, numer telefonu, zawód itp.

Dokument tożsamości wydany przez rząd: W niektórych przypadkach wymagane będzie dostarczenie kopii dokumentu tożsamości wydanego przez rząd w celu weryfikacji tożsamości. Należy pamiętać, że informacje te są wymagane do korzystania z niektórych funkcji naszych usług.

Informacje dotyczące płatności: Aby móc korzystać ze wszystkich funkcji Usług (np. zakładów, zakupów, gry w turniejach itp.), konieczne będzie podanie informacji dotyczących płatności, takich jak numer karty debetowej i dane konta bankowego.

Informacje dobrowolne: Gromadzimy również informacje, które użytkownik przekazuje nam dobrowolnie. Na przykład, gdy użytkownik odpowiada na wiadomości od nas, komunikuje się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub udostępnia dodatkowe informacje o sobie podczas korzystania z Usług, np. na czacie lub w grach.

Informacje o urządzeniu: Gromadzimy określone rodzaje danych dotyczących łączności oraz informacje o urządzeniu, oprogramowaniu lub sprzęcie użytkownika, które mogą go zidentyfikować, takie jak: unikatowe identyfikatory urządzenia (np. UDID, IMEI, adres MAC), odciski palców przeglądarki, adres IP i dane geolokalizacyjne.

Rozmowy telefoniczne: Nagrywamy lub monitorujemy rozmowy telefoniczne w celach związanych z obsługą klienta, szkoleniami i/lub bezpieczeństwem.

Media społecznościowe: Gdy użytkownik rejestruje się za pośrednictwem konta w mediach społecznościowych (takich jak konto na Facebooku) w celu korzystania z Usług lub łączy swoje konto gracza z tym kontem, uzyskujemy dostęp do kluczowych informacji z jego konta w mediach społecznościowych, takich jak imię i nazwisko, data urodzenia, zdjęcie profilowe i lista znajomych, a także informacje, które użytkownik udostępnił publicznie na takim koncie.

Ponadto podczas korzystania z Usług użytkownik może mieć możliwość „zaproszenia znajomego” do korzystania z Usług za pośrednictwem portalu społecznościowego. Jeśli osoba ta przyjmie zaproszenie, możemy gromadzić jej Dane Osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i data urodzenia. Będziemy wykorzystywać Dane Osobowe wyłącznie do celów określonych w niniejszym dokumencie i będziemy ujawniać je stronom trzecim wyłącznie w sposób określony w niniejszej Polityce Prywatności.

Table of Contents